TAMPIL BERGAYA LEBIH FEMININ DENGAN KIESLECT LADY CALLING WATCH LORA

Sejujurnya, susah nak cari SmartWatch yang betul-betul berfungsi dengan baik.. Sebelum ni ada beli SmartWatch berjenama biasa tapi bunyi pula pecah, kiraan jantung tak tepat dan banyak lagilah yang jadikan "SmartWatch" itu sekadar untuk tengok masa je. Ada juga, laki Mimin Reward bersalin dengan SmartWatch berjenama terkemuka. Okaylah berfungsi baik cumanya, Smartwatch tu hanya boleh tengok notifikasi je tak boleh nak baca habis apa yang Sender Chatting.
 

KIESLECT LADY CALLING WATCH LORA

Pernah dengar tak jenama jam Kieslect ? Ini pun mimin baru pertama kali dengar. Mimin tahu pun sebab saja lah cari-cari jam raya dekat shopee. Bila tengok jenama Kieslect ni, Mimin terus tengok review. Takut terkena "SmartWatch" yang hanya tengok waktu. hehehe...

Apa yang lainnya Kieslect Lady Calling Watch Lora berbanding dengan SmartWatch yang lain, Kieslect Lady Calling Watch Lora ni merupakan jam pintar yang mempunyai pelbagai fungsi kegunaannya. Bukan sahaja boleh tengok waktu malah boleh bantu sesiapa yang memiliki jam tangan pintar Kieslect Lady Calling Watch Lora ni dengan urusan harian seperti menjawab panggilan telefon, membaca mesej, mendengar lagu, mengira langkah seharian dan banyak lagi.



Rupanya, jenama Kieslect ini dah mendapat tempat lebih 60 buah negara dengan lebih 5,000 lokasi runcit . Sejak penubuhannya sekitar tahun 2017, Kieslect telah bekerjasama dengan pembekal teknologi terkemuka supaya dapat menyediakan produk yang berkualiti, Kieslect mempunyai lebih daripada 600 orang pekerja di seluruh dunia dan semua  produknya diperakui dengan pensijilan CE, RoHS, FCC, dan UKCA. Ia dapat membuktikan kebolehpercayaan jenama ini dan kualitinya,

BANTU TAMPIL BERGAYA DENGAN KIESLECT LADY CALLING WATCH LORA

SmartWatch Kieslect Lady Calling Watch Lora ni sangat sesuai dengan wanita, bukan sahaja reka bentuk yang sangat feminin. Malah didatangkan dalam 3 warna pastel pilihan Merah Jambu, Emas, dan Ungu yang sangat Feminin. Dan pilihan Mimin adalah semestinya SmartWatch Kieslect Lady Calling Watch Lora berwarna Ungu ! 

 

Menariknya jam ini, tali jamnya berkonsepkan 'double strap' iaitu mempunyai 2 warna berbeza dan boleh tukar mengikut kesesuaian serta diberikan percuma 1 set tali jam untuk kita menggayakan dengan Outfit kita.


Eh! bukan itu sahaja. Wallpaper jam boleh ikut kita. Boleh guna gambar sendiri juga boleh menggunakan wallpaper yang sedia ada. Menarik kan ! boleh sesuaikan wallpaper dengan mood kita. Kalau mood suram, boleh lah letak wallpaper gelap-gelap giteww.. hehehe

KELEBIHAN KIESLECT LADY CALLING WATCH LORA

  • Sambungan Blutooth yang stabil
     

Kieslect Lady Calling Watch Lora mempunyai mikrofon dan pembesar suara untuk panggilan telefon yang jelas. Selain itu, sambungan Blutooth 5.2 yang stabil untuk sambungan yang lebih kuat. Takde lah dengar bunyi pecah semasa buat panggilan. 

  • 3D Full View Colorful Display


Skrinnya pula merupakan Touch Screen 3D Full View Colorfull Display. Lebih besar dan lebih terang sudah pasti jangan risau boleh laraskan tahap pencahayaan di jam ini. Kieslect Lady Calling Watch Lora menggunakan Sarung Aluminium Tanpa Pudar menampilkan rupa yang bergaya selain diperbuat daripada aloi aluminium tahan pudar.

  • Sambungan Notifikasi Aplikasi Chatting

Nah, boleh nampak notifikasi panggilan, whatsapps, twitter, instagram dan lain-lain aplikasi yang korang boleh sambungkan di telefon. tak payah lah kelam kabut cari telefon dalam beg yang penuh dengan harta karun tu lagi dah sewaktu kesibukan yang melanda. heheeh

  • Lebih 70 Mod Sukan Tersedia


Ehem ! zaman sekarang ni, mana ada orang tak pentingkan kesihatan. Untuk mereka yang suka bersenam bolehlah sambungkan dengan High Definision Music Playlist On Wrist.

 

Kita boleh dengar musik kegemaran hanya daripada jam tangan kita. Tak perlulah bawak earbud yang boleh tercabut dari telinga bila sedang beraktiviti sukan. Hal ini kerana, Kieslect Lady Calling Watch Lora dilengkapi dengan lebih daripada 70 Mod sukan termasuk kiraan kalori dan langkah. 

  • AI Voice Assisrant


AI Voice Asisstant ni macam kalau telefon pintar Apple ada Siri. Haa! Kieslect Lady Calling Watch Lora juga ada fungsi yang sama. Jadi kita jadi mudah sangat bila tengah sibuk bekerja ke tengah memandu ke. Hanya "Tap" di AI Voice Assistant untuk navigasikan jam tangan kita. hmm ! menarikkk sungguh. 

  • Pemantauan Kadar Jantung, SPO2, Analisa Paten Tidur, Peringatan Kiraan Haid

 

Wah! memang terpaling bagus untuk wanita macam Mimin ni yang ada sejarah Pre-eclampsia semasa melahirkan anak tempoh hari. Yang memerlukan pantauan kadat denyutan jantun, SPO2 dan terpaling penting merancang keluarga.. Hekhek.. 

  • Cip Panggilan Teras 2 Dalam 1

Sama seperti jenama terkemuka lain, Kieslect Lady Calling Watch Lora membolehkan meningkatkan hayat bateri 30% lebih baik daripada dual chip. Jadi, ianya lebih cekap tenaga dan boleh tahan lama di mana jam ini sekiranya penggunaan yang kerap boleh bertahan sehingga 1-2 hari. Kebiasaannya jika tiada notifikasi masuk dengan kerap jam ini boleh bertahan sehingga 3 hingga 5 hari

  • Fungsi Lain-lain

 

Kieslect Lady Calling Watch Kieslect Lady Calling Watch Lora turut dilengkapi dengan aplikasi permainan, SMS quick reply, rintangan air IP68 (waterproof), Penggera, Kalkulator, lampu suluh dan butang SOS. Ini hanya sebahagian daripada ciri-ciri tambahan yang kadangkala kita tak terfikir ada di dalam smartwatch.

REVIEW KIESLECT LADY CALLING WATCH LORA DARI MIMIN ADAM

Sepanjang Mimin gunakan jam ini, sangat berpuas hati dari segi daya tahan bateri jam yang panjang, bunyi yang jelas sekiranya terdapat panggilan, yang paling penting sejenis malas nak workout semenjak berbadan dua dapat banyak jalan dengan bantuan Kieslect Lady Watch Lora sangat membantu.  

Kalau sebut harga pula, berbanding smartwatch berjenama terkemuka di Malaysia ni dengan fungsi yang sama. Kieslect Lady Calling Watch Lora merupakan jam yang paling mampu milik ! Ia mempunyai CP (Cost Performance) yang tinggi, menawarkan banyak ciri pada harga yang sangat berpatutan.

Tak rugi kalau korang dapatkan jam ni tau. Harga jauh lagi murah dan terselamatlah duit belanja korang dari beli mahal mahal tapi sama je fungsi dengan Kieslect Watch Brand ni.

MODEL SIRI LAIN DARIPADA KIESLECT

Eh, memang betul Kieslect Lady Calling Watch Lora ni direka khas untuk wanita. Tapi, cik abang sana jangan lah sedih. secbab Kieslect ni ada dalam Model Kieslect Lady Calling Watch Lora dengan Mod Sukan dan Ujian tekanan serta Ujian Emosi serta model Kieslect Calling Kr Pro dengan 70 Mod Sukan.

**Kieslect menawarkan perlindungan jaminan gantian selama setahun. Pemilik jam boleh menukar mana-mana produk yang serba baharu. tapi ! Kieslect pun ada hak untuk menolak bagi menggantikan produk jika kerosakan disebabkan kesilapan yang datang dari pemilik jam. Bukan dari Jam tersebut.

-------------------------------------------

INFO LANJUT

Sekiranya korang juga berminat untuk mendapatkan SmartWatch daripada Kieslect ni secara dalam talian. Korang boleh terus beli melalui platform Shopee (https://shopee.com.my/kieslect.os) Tahniah sebab korang rajin baca sampai habis. Makanya, ada diskaun kalau korang guna kod yang sah digunakan ketika membeli di Shopee sahaja :  

KIESLORA - diskaun RM5 untuk Kieslect Lady Calling Watch Lora'

KIESKS - Diskaun RM10 untuk Kieslect Calling Watch Ks 

 
#kieslect #kieslectks #kieslectkrpro #kieslectlora #kieslectkr #kieslectmy #kieslectmalaysia #smartwatch #ladywatch #fashionwatch #health #fashion #fitness

0 Comments