‘Necklaces’ - Sebagai Aksesori Penambah Gaya Wanita

Sebagai seorang wanita yang mementingkan penampilan, kita sering mahu tampak bergaya. Sekaligus unik kepada orang di sekeliling. Pemakaian aksesori seperti rantai menjadi pelaengkap gaya terutama kepada golongan wanita yang mementingkan penampilan diri, sekali gus mampu menceriakan hari yang padat dengan pelbagai tuntutan tugasan. Aksesori rantai juga memainkan peranan penting sebagai alat penaktifan fesyen dan meningkatkan keyakinan diri seseorang. Padam masa sama, ia membantu melunturkan kekurangan diri individu terbabit. 


TAMPIL YAKIN DENGAN NECKLACE 

Dengan rantai leher, kita juga boleh kelihatan eklusif, anggun, moden dan menarik dengan menggayakanya dengan gaya korang tersendiri. Rasanya tak perlu beli yang mahal-mahal harganya semata untuk kelihatan cantik. Tapi, cukuplah dengan kemampuan. Sekiranya kau pandai mengayakan dengan baju yang dipakai extra memang kau dah cun. Gituuwww ! Yang hijabers pun tak ketinggalan untuk menggayakan dengan aksesori rantai. 


Jangan terlalu obses nak kelihatan meanrik tapi sebenarnya STYLISTA OPSS! Tidak perlu terlampau sarat dengan aksesori. Contohnya, kau pakai tudung tuu yang sesuai, make up yang natural tak berat, baju pula yang simple pun tak mengapa. Lepas tu, kau pakai rantai kat leher. Haaaa, kau mampu tau menonjolkan diri. 

' WOMEN NECKLACES ' - ZALORA MY

Aku nak kongsikan dengan kat sini. Baru-baru ni aku ada survey necklaces dekat Zalora. Fuhh, banyak pilihan dekat situ. Aku ni jenis suka necklaces tak besar tak kecil, Cukuplah orang nampak kehadiran necklaces tu, kahkahkah. Semestinya, aku akan pilih rantai yang mampu untuk aku di zaman GST ni. Murah-murah tapi mash nampak cantik bila dipakai.



Ada banyak lagi corak dan jenis yang boleh di pilih untuk Neckless ni. Manalah tahu, nak nampak glamours di hari majlis annual dinner ke, kerja kawin ke. Nak nak kalau tengah musim cuti sekolah. Mesti banyak aktiviti yang boleh buat kat luar sana. Apalah salahnya kita tampil  cantik-cantik sikit dari harian kita kat tempat kerja.  Cari je kat zalora tu, cari kat bahagian 'women necklace' dari murah ke mahal. Yang pasti kalau pandai pilih dapat harga diskaun. Jangan rambang mata tau ! jimat cermat sikit. hahahahhaha. Aku tengok tengah banyak sales ni. Mehh cepat grab !!

--------------------------------------------

ZALORA.MY

Google Play & App Store : https://www.zalora.com.my/mobile-apps/


Contact : +603 2035 6622


6 Comments