Hiburan | Mawar Rashid yang tidak dapat menjawab secara tepat apa itu maksud Cukai Barang dan Perkhidmatan (GST)





Hiburan | Mawar Rashid yang tidak dapat menjawab secara tepat apa itu maksud Cukai Barang dan Perkhidmatan (GST)  | Tak semua orang tahu apa itu GST. Jangan salahkan Mawar Rashid sebab tak tahu apa itu GST. Sedangkan mimin pun tak tahu apa itu GST. Tapi kita dengan Mawar Rashid berbeza. Bezanya, dia lakukan kesilapan, semua orang pandang dan kritik. Sepatutnya Mawar Rashid kena tahu apa isu-isu dunia semasa. Eh Mawar Rashid, ketahuilah sekarang isu gempa bumi di Nepal. hikhik . Nah, layan kejap video ni.

 

Disebabkan Mawar Rashid sudah selangkah dalam dunia, memang sah lah jadi tumpuan orang ramai. Tak ketinggalan Sharnaz Ahmad. Mimin suka  caera Sharnaaz Ahmad. Tak puas hati bagi tau. takde cakap belakang-belakang. 

Komen Sharnaaz di laman Facebook nya


Hepp semua ! jangan terus melulu marah Mawar Rashid, sebab dia dah berikan kenyataan yang dia akui kelemahannya di laman sosial instagram nya

Minta Maaf lagi bagus dari mendiamkan diri


Apa pun, Mimin jenis tak suka tengok orang menggedik. Macam temubual dalam video tu, nampak sangat dia gedik. HAHA. kalau orang yang dah pegang title makcik-makcik kompom kene reject. Tak silap Mimin, wartawan yang menemu bual Mawar Rashid perna berlakon dalam drama di NTV7. Memang tegas orangnya. Kalau Mimin jadi wartawan masa tu pun Mimin buat macam tu. hikhik. 

Lain orang lain pendapat, ini pendapat Mimin..

11 Comments