Sensasi Korea Tambahan Baru Pizza Domino’s Paling Hangat

SELANGOR, 13 Jun 2018 - Jatuh cinta sekali lagi dengan rasa Ssamjeang manis dan pedas yang terutama dicipta oleh Domino's Pizza. Hangat Pizza Ssamjeang yang popular, Domino memperkenalkan penambahan terbarunya, pizza Ssamjeang Prawn yang baru, varian keempat yang ditambah.  


Menampilkan kenyal, udang segar yang diperap dengan herba Itali & rempah ditambah pula dengan rumpai laut berkhasiat yang kaya dengan rasa umami, tomato ceri segar, lada hijau, taburkan dengan bijan panggang di atas sos Ssamjeang yang dibangunkan khas, Ssamjeang Pizza penuh dengan rasa yang seimbang dan teksturnya.

Bercakap mengenai perisa baru itu, Shamsul Amree, Pengurus Besar Kanan, Operasi, Domino's Pizza Malaysia dan Singapura berkata, "Kami menerima kasih sayang dan sokongan dari para pelanggan dan peminat Korea ketika pertama kali melancarkan Ssamjeang Tuna, Chicken and Beef. Sambutannya amat menggembirakan dan memenuhi permintaan yang semakin meningkat dari pizza Ssamjeang, kami telah mengambilnya lagi dan mencipta Ssamjeang Prawn. Kami percaya penambahan baru ini meningkatkan profil rasa saus Ssamjeang terutama dengan kombinasi pelbagai rasa dan tekstur yang lazat dalam pizza tunggal. "



"Kami kagum dengan tindak balas positif daripada pelanggan kami dan kami harap rasa baru ini akan diterima dengan baik. Bulan puasa dan tempoh Raya adalah peluang terbaik untuk berkumpul bersama keluarga dan rakan sambil menikmati pizza kegemaran anda. Kami menawarkan tawaran hebat untuk tempoh perayaan dan kami berharap para pelanggan kami akan mengambil kesempatan untuk menikmati item terbaru ini di menu kami semasa ia berlangsung! "

Benar-benar diilhamkan oleh rakyat Malaysia suka makanan Korea, Domino's Ssamjeang Pizzas direka khas untuk menyampaikan gabungan sempurna rasa manis, pedas dan pedas. Serbaguna dan beraroma, sos Ssamjeang juga boleh didapati dengan Ayam-haseyo Chicken Wings, Chiken wings dimasak dengan sempurna dengan salutan luar sos Ssamjeang yang sangat ketagihan.



Semasa tempoh perayaan Ramadan dan Raya, para pelanggan boleh menikmati Ssamjeang Prawn dengan dua tawaran kombo iaitu Ssamjeang Buddy Combo dan Ssamjeang Super Combo. Harga pada harga RM 37.65 (GST zero-rated price), Ssamjeang Buddy Combo termasuk satu pizza Ssamjeang Regular, satu Ayam-Haseyo, satu Bawang Twisty Bawang dan dua kaleng minuman ringan; manakala Ssamjeang Super Combo, dengan harga RM 56.51 (GST zero-rated price) terdiri daripada dua Pizza Biasa, satu Ayam-Haseyo, satu Cheesy Mozzarella / Cheddar Stix dan sebotol 1.5L minuman ringan.

Semua Ssamjeang Prawn baru boleh didapati di semua kedai-kedai Domino Pizza untuk masa yang terhad sahaja, dari 4 Jun hingga 1 Julai 2018, manakala stok terakhir.
 
Lawati kedai Domino, pesanan secara online di http://www.dominos.com.my/, atau hubungi 1300-888-333 untuk membuat pesanan. Untuk mengetahui lebih lanjut mengenai 
Domino’s Pizza Malaysia’s Ssamjeang serta promosi lain yang berterusan, lawati kami di http://www.dominos.com.my/.  

 
 

3 Comments