I'M ALTHEA ANGELS

Ini adalah salah satu post lama tertangguh ! Tengah move out office. Sangat sibuk sekarang. Ehemm ! secara rasmi seketul Mimin Adam menjadi Althea Angel. Yippie! Terima kasih Althea kerana having me. Korang akan dapat melihat produk terpilih dari Althea yang akan ditinjau oleh aku dalam masa terdekat ni.


Apa itu ALTHEA KOREA  ?

Althea Korea menawarkan kosmetik Korea yang berpatutan dan penjagaan kulit lurus dari Korea! Apa yang saya suka tentang mereka, penghantaran adalah percuma! Penghantaran antarabangsa ditambah mereka menghantar pesanan anda terus ke depan pintu kita.

Hari itu, Althea memanggil blogger, influancer dan youtuber untu menjadi sebahagian Komuniti Athea Angel mereka. Mulanya aku teragak-agak nak jadi Althea Angel ni, banyak kat luar sana influencer yang lagi power. Layak ke? hahahhaha. Tapi, tersubmit nama jugaklah. Cuba nasib katanya. haaaa


Yippee sekali lagi! aku dapat e-mel yang dialu-alukan dari Althea selepas aku submit permohonan tersebut. Terujanyaa ! terima kasih Althea Team. Entry seterusnya nanti aku akan ceritakan apa yang aku dapat selepas jadi Altthea Angel. haaa.  aku dapat surprise box welcoming.






5 Comments