REAL FRESH SKIN DETOXER | WELCOMING GIFT ALTHEA ANGELS

Hai ! Jangan buat-buat terlepas macam mana aku boleh jadi Althea Angel yaa, hahahaha. Masalah SST bakal muncul semula membuatkan entry kesinambungan tergendala seketika. Kalau nak ikutkan GST lagi mudahkan, Siapa setuju aku GST lagi mudah? hahaha. ehh ! lari topik pulak


SKIN DETOXER BY ALTHEA 


Sebenarnya, kalau dapat bungkusan pink ni sangat suka! hahahaha. Sangat excited untuk unboxing althea surprise box ni. Kali ini, apa yang menariknya dalam box ini ialah 
  • Welcome Letter
  • White Mirror
  • Premium Althea Tote Bag
  • Pink Althea Mini Bag 
  • Birthday Box Miniature Paper Box 
  • Discount Code 
  • Real Fresh Skin Detoxer
Sempena ulang tahun Althea yang ke 3 tahun, terdapat contest mudah yang boleh join dan hadiah sangat menarik iaitu penajaan percuma ke Korea! Cara-cara nak join pun sangatlah mudah.. Penyertaan sehingga 31 Ogos 2018 sahaja. Cepat sertai peraduan mudah ini segera dengan cara dapatkan maniature birthday box Althea dan upload di IG yang menarik tau ! 

Happy birthday 3th Althea

CARA MUDAH PENYERTAAN CONTEST ALTHEA!




  1. Shop - Buat pembelian pada Althea dan menjadi salah satu peminat bertuah Althea yang akan  menerima edisi terhad Kotak Hari Lahir serta Buku Miniatur Ulang Tahun! 
  2. Creative - Bentukkan kotak kecil mengikut arahan. 
  3. Snap - Ambil gambar kreatif yang memaparkan miniatur Buku Ulang Tahun Akhir anda. 
  4. Hantar - Muat naik ke Instagram dan kapsyen yang memberitahu kami mengapa anda ingin kami terbang ke Korea! Pastikan anda menggunakan tanda @AltheaKorea # AltheaTurns3 #AltheaKorea untuk masuk.

REAL FRESH SKIN DETOXER

Korang mungkin pernah terdengar tentang kerjasama produk terbaru Althea dengan program TV terkemuka Korea: Get It Beauty! Kini, ini adalah kejutan istimewa yang Althea maksudkan untuk memberitahu korang! Althea x Get It Collaboration produk Kecantikan disebut Real Fresh Skin Detoxer dan ia datang dalam dua varian:

1. ROSE: Refining



Rose-infused facial mask sesuai dengan rutin waktu pagi anda untuk melepaskan kotoran yang terkumpul semalaman untuk mendedahkan kulit berseri yang sihat.  Mengandungi 100% May Rose Lobster, yang dipetik tangan sekali setahun dalam bulan Mei dari Grasse, Perancis Selatan, dan melicinkan kulit anda seperti kelopak mawar. 

Bahan-bahan pembersih yang berasal dari ekstrak Kelapa, perlahan-lahan meleleh di kulit anda tanpa kerengsaan dan mencuci dari pek dengan buih-buih petal ringan.  Pek semulajadi yang mengandungi kelopak asli memaksimumkan pemakanan supaya kulit dengan mudah boleh mendapatkan kesan pek topeng penuh hanya dalam masa 10 saat.

2. GREEN TEA: Purifying


Ia membantu menenangkan dan menyegarkan kulit yang letih selepas hari yang panjang di luar rumah. Mengumpul daun baby green tea yang pertama dilahirkan dari Ladang Hijau Jeju yang murni. Bahan semulajadi 100% ini melegakan dan memurnikan kulit sensitif.

Bahan-bahan pembersih yang berasal dari ekstrak Kelapa, perlahan-lahan meleleh di kulit anda tanpa kerengsaan dan mencuci dari pek dengan gelembung daun lembut. Pek semulajadi yang mengandungi daun sebenar memaksimumkan pemakanan supaya kulit dapat dengan mudah mendapatkan kesan pek topeng penuh dalam masa 10 saat.

TIPS DAN CARA PENGGUNAAN

Rawat seperti pek topeng lembut untuk kulit anda. Ia sangat mudah! Bagaimana untuk menggunakannya?
  • Tanggalkan sebarang solekan dan biarkan kulit anda kering. 
  • Sapukan lapisan yang sedap dari Detoxer Kulit Segar Segar ke wajah anda dan biarkan ia selama 10 saat. 
  • Basahkan tapak tangan anda dan urutkan wajah anda dengan perlahan. Air dari tapak tangan anda akan bercampur dengan produk dan menyebabkannya menjadi gelembung sedikit seperti pembersih wajah. 
  • Bilas dengan air sebelum menghabiskan seluruh rutin penjagaan kulit anda.
TIPS: Merekodkan tarikh pembukaan Memastikan produk paling segar dengan merakam tarikh pembukaan dan menyelesaikan produk sebelum tamat tempohnya.

------------------------------------------------------------------------

1 Comments