CARA PENGGUNAAN VITAMIN C SERUM ANNONA

Hai, kali ni aku nak kongsi cara penggunaan Vitamin C Serum selepas tahu petua hilangkan jerawat dan jeragat yang berkesan menggunakan serum ini. Bukan je nak kongsikan cara penggunaan Vitamin C ni, tapi aku nak share juga pengalaman aku menggunakan Vitamin C Serum ni di sini.


Hampir sebulan konsisten dengan produk Annona ni, memang rasa sangat kelainannya. Kulit ada perubahan rasa flawless dengan whitehead dah semakin hilang kulit semakin licin dan lembut, bekas jerawat pun dah pudar. Cuma, jerawat mungkin ada buat come back.. Dia muncul pulak seketul lagi kat sekitar dagu.


Serum Vitamin C Annona ni mengandungi delima. Patutlah pipi ni kemerah-merahan macam pinkish sejak dua menjak guna VCS ni. Bukan itu ke, kalau pakai pagi dan malam, kulit pun lembut.. Bekas jerawat ataupun jeragat pun pudar. Walaupun tak hilan terus, tapi dia pudar dan kalau konsisten terus hilang. Semestinya langsung tak berminyak. Ia cepat meresap dan tak berbau busuk. Tuu paling suka tahu !

Cara Penggunaan Vitamin C Serum Annona

Serum mempunyai kepekatan nutrien bahan aktif yang tinggi berbanding pelembab. Vitamn C Serum Annona dan juga kebanyakan serum lain memerlukan 1 hingga 2 titis sahaja sudah mencukupi untuk memberi nutrien ke seluruh wajah


  1. Cuci muka
  2. Titiskan 2-3 titisan ke hujung jari sapu pada kulit bermasalah dan ratakan seluruh kulit muka
  3. Urut kulit muka arah ke atas dengan perlahan-lahan hingga serum kering dan meresap
  4. Kemudian boleh sapukan makeup seperti biasa
  5. Gunakan VITAMIN C SERUM Annona sekali atau dua kali sehari bergantung pada tahap keperluan kulit korang.  

Kelebihan Vitamin C Serum Annona

Jom lah cuba Vitamin C Serum Annona. So far aku pakai takde tumbuh yang bukan-bukan. Tambahan pula Puan Ony Nurhusni , Co-Founder Annona merupakan Ahli Farmasi Bertauliah.


VITAMIN C SERUM Annona kebaikkan:-
  1. Tiada alkohol
  2. Tiada paraben
  3. Tiada pewarna dan bauan yang palsu
  4. Produk yang halal dan boleh dipercayai.
    NO KKM VITAMIN C SERIES ANNONA -NOT 161004544K
  5. Analisa Makmal juga membukti VITAMIN C SERUM Annona selamat untuk di gunakan.

Review Vitamin C Annona by Mimin Adam

Serum dari Annona ini juga mimin suka pakai, tak melekit dan tak berbau. Lepas tu, jimat pakai. Aku konsisten pakai hampir sebulan, masih belum habis botol yang size 15ML, betuk dia pun mudah bawak pergi travel.


Bukan 2 minggu ye aku pakai, malah hampir sebulan aku pakai serum ni aku dapat rasakan perubahan pada kulit wajah aku. Kurang kusam dan paling penting bekas jerawat yang aku usik haritu dah pudar. Sekarang ada tumbuh yang baru pulak. hahahaha.. almaklumlah hujung bulan kan..

--------------------------------------------------------------------------
INFO LANJUT

Website : https://vitamincseries.com
Facebook Page: www.facebook.com/VCSAnnona
Instagram : www.instagram.com/vcs_annona
Hotline : 010-8424243

1 Comments