HARBOUR HOTEL | HOTEL TERBAIK DAN SELESA DI BATAM

Hai, malam kedua aku di Batam aku tidak tidur hotel The Golden Bay Hotel lagi dah sebab esok paginya katanya akan ke destinasi yang lain. So, macam aku cakap sebelum ni. Dari satu tempat ke satu tempat memang memakan masa lebih dari 1 jam. Jadi, korang kena plan bebetul

HARBOUR HOTEL, BATAM


sumber google

The Agro Hospitality Group memulakan operasi pada tahun 2008 dengan pembukaan resort utama kami di Bintan (www.agrobeach.com). Resort ini Diilhamkan oleh budaya pemandangan laut dan tempatan yang terdapat di Pulau Bintan. Keindahan laut dan matahari terbenam yang indah dengan keramahan dinas ternama rumah yang merangkumi ketenangan dan perkhidmatan. Harbour Hotel terkenal dengan memiliki dan menguruskan hotel di pulau Riau dan Surabaya. Dengan gaya perhotelan yang unik dan unik, percutian yang santai dan menarik di pulau Batam & Bintan.



Batam Harbour Boutique Hotel & Spa mempunyai 39 bilik tetamu yang dilengkapi perabot yang indah dengan pelbagai jenis, dengan setiap bilik mencerminkan keanggunan. Batam Harbour Hotel juga dilengkapi dengan internet berkelajuan tinggi dan 72 saluran TV kabel. Dengan spa bertema di atas bumbung Bali untuk keseronokan anda, rasakan keletihan dan tekanan mudah kerana ahli terapi kami yang berpengalaman bekerja sihir mereka.

BILIK HARBOUR HOTEL BATAM






HIDANGAN ENAK DI HARBOUR HOTEL






REVIEW HARBOUR HOTEL, BATAM BY MIMIN ADAM

Sejujurnya, setibanya di hotel Harbour ni dah lewat dan sudah kepenatan selepas seharian berjalan di sekitar Batam. Jadi, aku tidak dapat menikmati sepenuhnya apa facilities yang ada di Hotel ini.  Apa yang aku nampak ada peralatan gym di center kaki lima untuk para tetamu. 

Spa juga tersedia. Sekiranya kau amik bilik di hotel ini korang akan terima 10 minit percuma rawatan di spa tersebut. Bilik dia mewah betul terasa berada di hotel bertaraf 5 bintang. Walhal katanya hotel mereka hanya 3 bintang. 

Makanan dia sedap-sedap. Kopi pun sedap. Nampak macam biasa. Tapi berkali-kali tambah. Maksudnya apa. Sedaplahkan.. Sampai Travel agensi  PT. Adiso Indo Raya (AIR Tours & Travel) terpaksa tunggu kami habiskan makan. Hee ~

Sudah pasti layanan dan perkhidmatan mereka sediakan sangat terbaik. Dari mula langkahkan kaki di Harbour Hotel sampai langkah keluar. Senyuman dan budi bahasa memang terjaga

----------------------------------------

Info Lanjut

HARBOUR HOTEL, BATAM
Alamat :
Komplek Citra Super Mall, 
Jalan Duyung Blok H No. 20 - 28 Batu Ampar, 
Batam 29432, Kepulauan Riau, Indonesia

Whatsapp: +62 812 3578 6822

Pakej batam boleh hubungi :

PT. Adiso Indo Raya 
(AIR Tours & Travel)
Komp Ruko Botania Garden Blok D3 No 18 Batam Centre - KEPRI 29432

☎ : +62-778-7433397
📲 +62-813-64070919
📲 +62-877-64070919

Klik https://www.facebook.com/adisoindoraya, Follow & Like our Social Media AIR Tours and Enjoy :RM 10 or IDR 35,000 (Massage Voucher)
* T & C Applied *

3 Comments