PROMOSI PHOTOSHOOT RAYA SERENDAH RM60 DI BATU PAHAT BERSAMA KARYA CRETIVE

Kejam celik dah nak penghujung Ramadhan. Aci tak kalau wish raya awal? hahahha. Apa pun, marilah kita nikmati hari terakhir di bulan ramadhan ni. Belum tentu kita dapat jumpa lagi ramadhan yang akan datang, Semuanya rahsia-Nya.

KARYA CREATIVE  - PHOTOGRAPHER JOHOR

Karya Creative yang melibat segala perniagaan dalam bidang Art & Design di asas oleh Encik Hanif.



Telah di daftarkan di SSM JM0709199-D. Untuk pengetahuan semua, pakej untuk wedding photography bermula dari serendah RM450 untuk shoot & burn majlis seperti pertunangan dan serendah RM1,000 untuk beberapa service yang tersedia bagi majlis pernikahan atau resepsi perkahwinan.

PHOTOSHOOT RAYA BATU PAHAT DI KARYA CRETIVE

Sebut pasal raya, mesti kita dapat bayangkan keriuhan adik beradik dan sanak saudara di pagi raya seronok berkumpul di kampung. Batu Pahat ni masih mengekalkan imej kampung. Itu bermaksud, ramai yang berhijrah ke bandar atas urusan kerja hakiki. Makanya, bila perayaan mesti balik ke kampung halaman masing-masingkan..


Dah berkumpul ramai-ramai apa kata kalau rakamkan detik indah bersama Karya Creative White Studio Raya. Sebenarnya takada masalah nak shoot sendiri. Tapi mesti tak complete sebab siapa orang luar yang rajin nak datang singgah tolong ambilkan gambar korang kan. Kalau pergi kedai gambar, mesti sekali shoot je tak boleh buat gaya lain-lain. Lepas tuu mahal pulak tuu.

PROMOSI PHOTOSHOOT RAYA MURAH DI BATU PAHAT


Rata-rata harga photoshoot raya serendah RM100. Tak percaya, pergilah survey mana-mana shoot raya tahun ni. Memang sedih tengok harga macam tu.



Di Karya Cretive buat promosi serendah RM60 harga asal RM90 pun masih murah kan. Wah! ada lagi harga serendah RM60 ni ye untuk shoot raya di studio. Promosi ini sempena pembukaan rasmi studio baru Karya Cretive. Terhad kepad 10 family terawal yang shoot raya di Karya Cretive. Promosi ini sehingga sebelum raya sahaja tau..


Selepas 10 family terawal atau semasa raya harga kembali RM90. Jangan sedih, masih murah ye..  Orang Batu Pahat baik grab cepat promosi raya serendah RM60 di Karya cretive ni.

2 JENIS STUDIO DI KARYA CRETIVE

  • WHITE STUDIO
karya creative

karya creative

karya creative

karya creative

karya creative

karya creative

karya creative

  • DECO STUDIO
karya creative

karya creative

karya creative

karya creative
--------------------------------------------------------------
INFO LANJUT
TAMAN UNIVERSITI, PARIT RAJA
(Tingkat 2, Bersebelahan TMPoint)

Masa & Tarikh Studio :
10.00 Pagi - 10.00 Malam
25 Mei - 9 Jun (20 Ramadhan - 5 Syawal)
TEMPAHAN SLOT RAYA ANDA : www.wasap.my/60102597971 (Hanif) 






1 Comments