DAPUR MR ARJUNA BERKONSEPKAN RETRO DI BATU PAHAT, JOHOR

Hai korang, dah boleh lepas border balik kampung ke tuu. Dah balik kampung tak tahu nak lepak mana dengan kawan-kawan lama pulak.  Mesti tengah cari tempat makan yang tak berat atau tempat lepak yang menarik ke tu? Batu Pahat ni memang boleh dikatakan syurga makanan jugak. Sebut je lah nak makan apa dekat sini, pasti akan korang jumpa. Ini makanan yang bukan fast food lah aku maksudkan. Kalau Fast Food tu bersepah jumpa kan.. Daripada mee sehinggalah aneka sup. Semestinya masakan briyani yang menjadi keistimewaan Batu Pahat.



Kalau sebut tempat makan biasa tu ramailah juga dah review kan. Ini cafe cafe yang tenang untuk lepak. Suasana yang harmoni serta dekorasi yang menarik. Harap dapatlah membantu korang yang tengah cari tempat lepak selain Starbucks, coffee bean, the alley dan lain-lain.

KONSEP DAPUR MR ARJUNA

Konsep dapur Mr Arjuna ala-ala retro macam tu. Bagi aku sangat menarik. Walaupun dekat tepi jalan je lokasinya masih tenang dengan alunan musik yang sederhana yang tak bingitkan telinga. 



MENU DI DAPUR MR ARJUNA

Bagi aku, menu yang ada di Dapur Mr Arjuna tak berat dan tak banyak pilihan. Sebab tu aku cakap, kalau nak cari port tempat lepak atau nak makan yang tak berat boleh terus gerak ke Dapur Mr Arjuna ni.

 



Menu wajib kalau aku datang Dapur Mr Arjuna ni Sup Kambing dia memang mables. Tempe dan tahu goreng dia pun sedap dan rangup. Western setakat ni aku tak cuba lagi sebab memang kalau datang aku akan pilih Sup Kambing sebagai menu pilihan aku.


Untuk korang yang loksai berhampiran Dapur Mr Arjuna seperti Ayer Hitam, Parit Raja dan sekitarnya. Wah, kalau sampai ke Sri Gading memang aku akan order jugak masalahnya Dapur Mr Arjuna kena pakai Foodpanda luaskan lagi business dia kan. (sumber gambar diambil di facebook Dapur Mr Arjuna)

----------------------------------

Ini review ikhlas hati, tak berbayar. Memang sedap dan sangat dicadangakan untuk korang lepak santai di Dapur Mr Arjuna. Tapi kalau PKP korang jangan mimpilah ye nak lepak santai sini. hahaha Semoga maju jaya jangan patah semangat walaupun musim pandemik covid-19 ni

Info lanjut

Waktu perniagaan: 5ptg ~10malam
Hubungi : 011 33980459  | Facebook


1 Comments