DAPATKAN 2 REGULAR PIZZA DENGAN HANYA RM19.00 DI DOMINO'S PIZZA MALAYSIA

Berita baik buat penggemar pizza terutamanya Domino's Pizza. Korang boleh nikmati 2 Regular Pizza yang berharga RM 19.00 dengan anak-anak makan di rumah. Domino's Pizza Malaysia mahu raikan buat korang yang sudah mendaftar vaksin di MySejahtera. Tak kiralah kalau korang dapat 1 dose atau 2 dose janji korang dah daftar untuk vaksin. Korang dah layak dapat 2 Regular Pizza Dominos dengan tawaran potongan harga sebanyak 70% off.


DAFTAR VAKSIN SEGERA DI APLIKASI MYSEJAHTERA

Mana tak yakin dengan vaksin, aku sebagai golongan berisiko (ibu hamil) pada awalnya ragu-ragu dan tak yakin untuk dapatkan vaksin. Aku bukanlah golongan anti vaksin. Tapi aku lebih risaukan kandungan aku. Aku kemaskini MySejahtera selepas aku yakin tengok golongan ibunisasi tiada kesan sampingan yang teruk. Alhamdulillah, lepas je kemaskini dalam seminggu aku dapat temujanji.

NIKMATI TAWARAN ISTIMEWA PIZZA DOMINOS SELEPAS DAFTAR VAKSIN DI APLIKASI MYSEJAHTERA


Hanya perlu tunjukkan sijil digital di dalam MySejahtera dekat mana-mana cawangan Domino's Pizza untuk mendapatkan 2 pizza dengan harga RM19.00 (potongan 70%) Jangan lupa sebarkan berita ini dekat orang kampung macam korang sebarkan fitnah. hahahahaa. Bagus Dominos ni, dia macam tahu-tahu je kesan sampingan lepas vaksin ni akan asyik lapar jee.

TAWARAN 70% REGULAR PIZZA DILANJUTKAN SAH SEHINGGA 19 SEPTEMBER 2021


Tawaran ini bermula dari 15 Julai sehinggan 19 September 2021 dan tersedia untuk korang Walk-in dan Take-Away di cawangan Domino's Pizza berhampiran korang. Kalau tak nak beratur atau tak nak tunggu lama dekat dalam premis Domino's Pizza tu, korang boleh buat pesanan secara dalam talian sama ada Potong Q atau Pandu Ambil dengan menggunakan kod  MYVAX  semasa membuat pembayaran atau nak mudah klik je link ni tawaran dominos vaksin

Tidak ada had berapa kali anda dapat menebus promosi ini, selagi anda mendaftar untuk vaksin dan mendapat 1 atau 2 dos!

0 Comments