GERAI VINTAGE KOPI IKAT TEPI DAN MAKANAN RINGAN DI YONG PENG, BATU PAHAT

Hai kopi lover! mesti korang ni seorang yang menikmati aroma kopi yang hebat tapi nak mencuba pulak kopi yang berlainan dan jauh lebih murah dari kopi terkemuka di Malayisa? Berita baik buat warga Batu Pahat terutamanya yang berdekatan dengan Parit Awang, Yong Peng. Perghh ! dekat betul rupanya Kopi Ikat Tepi ni dengan rumah mertua aku. Jalan kaki je dah sampai.



PASANGAN GADIS MUDA BUKA GERAI KOPI IKAT TEPI DI PARIT AWANG DARAT, YONG PENG

Minum kopi dan makanan ringan dipetang harian mereka, mereka bawa makanan dan minuman petang harian mereka ke gerai mereka. Kedua wanita ini membuka gerai di Kampung Parit Awang Darat.


Dengan inspirasi dari budaya minum kopi klasik di Malaysia, mereka ingin membuat kopi premium yang berpatutan dan mudah diakses oleh mereka yang tinggal jauh dari bandar. Maka, Kopi Ikat Tepi telah dimulakan awal bulan Ogos 2021.

APA YANG ADA DI GERAI KOPI IKAT TEPI?

Menu di Kopi Ikat Tepi ni mudah dan ringkas dengan disajikan dengan pelbagai makanan ringan. Korang akan dapat semua kopi kegemaran korang di sini. Jenis kopi dari klasik Americano sehinggalah Latte. Selain itu, mereka juga mempunyai pilihan minuman bukan berkonsepkan kopi sekiranya korang teringin nak singgah tapi tak minat minum kopi. Paling menarik, mereka menjual harga yang mampu milik. Ia jual bermula dari RM3.



Selain itu, korang wajib cuba makanan ringan mereka juga! Pisang Popia yang disalut dengan coklat dan orea, Popia kabonara, Popia Bergedil dan Rojak kangkung pasti kombinasi yang paling superb untuk disulamkan dengan kopi segar mereka.

JOM SINGGAH! DAPATKAN KOPI DAN MAKANAN RINGAN YANG SIHAT DI KOPI IKAT TEPI


Kopi Lover yang mahukan kopi premium dengan harga yang murah dan makanan ringan di petang hari yang sedap dan menyelerakan? Cepatlah pergi ke gerai Kopi Ikat Tepi. Eh! yang jauh kena tunggu boleh rentas negeri dan daerah ya. hehehe. Selain murah dan sedap, kita dapat menyokong perniagaan tempatan. Jangan lupa ajak kawan-kawan korang singgah Parit Awang Darat, Yong Peng pekena Kopi Ikat Tepi yaa..

------------------------------------------------------

Info Lanjut

KOPI IKAT TEPI

Waktu Operasi : Selasa - Ahad (4.00 petang-6.00 petang)
Lokasi : Parit Awang Darat Yong Peng, Batu Pahat
Instagram | Facebook | Contact

2 Comments