MIMIN DROPSHIP TASNEEM NATUREL

Hai korang! Selamat berhujung minggu. Kalau korang dari Batu Pahat tapi tak tahu nak pergi mana petang-petang aku cadangkan korang baca entry ni sampai habis dulu lepas tu baru klik entry sebelum ni. Wajib korang pergi. hehehe. Balik pada tajuk kat atas Yes! aku dah jadi salah seorang dropship product Tasneem Natural di bawah pengawasan (leader) Mera Amera.


APA ITU TASNEEM NATUREL?


Tasneem Naturel diasaskan oleh Puan Haridah dan Tuan Rafizal. Tasneem Naturel mula beroperasi pada bulan November 2016. Produk Tasneem Naturel ialah Produk Muslim Bumiputera yang dihasilkan pada mulanya untuk menyelesaikan masalah yang dihadapi oleh anaknya sendiri. Visi syarikat Tasneem Naturel adalah untuk menjadi pengeluar produk berasaskan minyak pati tumbuhan (essential Oil) dan Produk Natural yang sangat dipercayai dan menjadi pilihan semua rakyat Malaysia.

PRODUK UTAMA TASNEEM NATUREL

Minyak Pati (Essential Oil) merupakan minyak yang diambil daripada bunga, daun, buah atau kulit pokok lalu diekstrak dengan menggunakan kaedah penyulingan. Produk utama Tasneem Naturel dengan bermula dengan Balm dan kini Tasneem Naturel telah mengeluarkan beberapa rangkaian produk lain.

CF-Rub Balm - RM 49.00


Telah diformulasikan khas untuk membatu bayi dan kanak-kanak yang demam, batuk dan selesema. Bahan-bahan seperti minyak carrier, mentega shea, beeswax, lavender, lemon, oren, minyak kayu putih, pokok teh, kemenyan dan cemara membantu meredakan kedukaran bernafas, melegakan batuk dan mencairkan lendir serta memberi kesan penyejuk sehingga membantu mengurangkan suhu badan semasa demam.

T-rub Balm - RM 49.00


Merupakan balm yang paling digemari oleh ibu bapa di luar sana. Balm ini dapat melegakan bayi dan kanak-kanak yang sakit perut, sembelit dan cirit-birit. Bahan utama fennel, halia, serai dan Anise terbukti secara saintifik dapat membantu meredakan dan menyelesaikan masalah pencernaan.

Sleep Time Balm - RM 49.00


Dirumuskan secara khusus untuk membantu ibu bapa yang bertungkus-lumus untuk menidurkan anak-anak mereka yang terlalu aktif pada waktu malam. Balm ini terdiri daripada bahan-bahan semulajadi dan minyak pati seperti cedarwood, vetiver, roman chamomilem dan ylang-ylang. Bahan-bahan ini terbukti secara saintifik berkesan untuk membantu anak-anak agar mudah tidur dengan mudah, tidur nyenyak sepanjang malam dan berasa selesa setelah terjaga.

Calm Time Balm - RM 49.00


Balm ini akan membuatkan anak merasa selesa dan puas. Ia terbuat dari bahan semulajadi dan minyak pati seperti Lavender, Orange, Mandarin Bergamot, Frankincense, Roman Chamomile dan Marjoram. Dengan bahan-bahan ini, anak-anak akan menjadi senang dan gembira.

Skeenz Balm - RM 55.00


Bagi anak yang mengalami masalah kulit, Skeenz Balm adalah penyelesaian masalah. Bahan-bahan seperti Shea Butter, Beeswax, Argan Oil, Rosemary, Sunflower Seed Oil sangat membantu ekzema, ruam, kegatalan dan melegakan kerengsaan kulit sensitif.

SIAPA PERLUKAN BALM TASNEEM NATUREL?

  1. Ibu bapa yang memiliki bayi dan anak kecil
  2. Cikgu-cikgu sekolah yang mempunyai anak di rumah
  3. Warga tua
  4. Ibu bapa yang suka travel dengan anak-anak dalam flight
  5. Pengasuh atau babysitter
  6. Cikgu pendidikan khas
  7. Ibu mengandung

KELEBIHAN BALM TASNEEM NATUREL

  1. Telah dikilangkan OEM bertaraf GMP (Good Manufacturing Practices) 
  2. Memiliki pengesahan (sijil) daripada KKM
  3. Baby baru lahir sehingga dewasa boleh menggunakan produk tasnem
  4. Banyak kelebihan buat seisi keluarga
  5. Jimat. Produk Tasneem tahan sehingga 3 bulan
  6. Size produk yang kecill mudah dibawa ke mana-mana
  7. Memiliki bau yang sedap
  8. Produk Tasneem yang tidak panas, tidak melekit dan tidak pedih buat si kecil anda
  9. Campuran minyak pati yang berkualiti.
  10. Harga seiring dengan keberkesanan dan ramuan setiap produk Tasneem

PRODUK LAIN TASNEEM NATUREL 



Apa yang momies kena tahu, Tasneem bukan mengeluarkan produk Balm sahaja ya. Ada produk lain yang mereka keluarkan seperti lotion, mandian, makanan, produk essential dan banyak lagi. Nanti aku akan kongsikan lagi di next entry okay.

-----------------------------
Sekiranya korang berminat untuk dapatkan Balm dan Pes dari Tasneem ni boleh terus roger aku okay. Tekan je link dekat sini 013-2088832

0 Comments