Cpuv Campaign dari Nuffnang | McDonald's Family

May 25, 2015
Cpuv Campaign dari Nuffnang | McDonald's Family | Assalamualaikum w.b.t. Buat pertama kalinya mimin buat entry berkenaan CPUV dari nuffnang. Sebab sebelum ni macam down je tengok hasil CPUV ni. hikhokk. Ni dah rajin mimin kasi up sikit ye..

 

Kena buat kaji selidik lebih ni, macam mana nak dapatkan CPUV banyak sangattttttt. Apapun. syukur Alhamdulillah. Mimin tak tau nak ulaskan apa lagi pasal CPUV nuffnang ni. 

5 beleter:

Farah Waheda Wahid said...

Alhamdulillah rezeki mimin, semoga terus dimurahkan rezeki yer...

ahkak gojes said...

tahniah mimin...mesti yg dah credited tu masyuk kan

amelia :) said...

macam mana nak bg CPUV tu naik?
haha.. sama je dr dulu T_T

Reena Sidek said...

Sampai skrg kak reen tak faham nuffnang ni. Apa pun tahniah mimin.

sayidah napisah said...

tahniah kak mimin

Powered by Blogger.
Back to Top