Nanafa Juta Beauty | Licin Monne Putih Seppo

Nanafa Juta Beauty | Baru-baru ni, melodi bersama Nanafa Juta Beauty untuk mempromosikan produknya yang semakin berada tempat dalam industri produk kecantikkan. 


Alhamdullillah...Nanafa Beauty dah keluar dalam Melodi hari ini di mana kami telah menjadi Penaja Utama bagi Nanafa Beauty-MASC Badminton Super Series Challenge...fuhhhhhh...berakhir dah debaran tunggu kuar dalam Melodi..alhamdulillah..semoga Nanafa Beauty akan terus mngembangkan sayap lebih lebar di masa hadapan..
Posted by Mohd Firdaus Mohd Ali on Sunday, 3 January 2016

Nanafa Juta Beauty ni telah mengeluarkan DUA produk khas untuk para wanita yang inginkan kulit tampak cantik dan segar. Produk Kecantikkan daripada Nanafa Juta Beauty mempunyai satu Set Blanco. Dalam Set Blanco mempunyai Blanco Bar (sabun) untuk mencuci muka dan Blanco Serum


Kalau korang spesis Mimin yang tak pandai sangat pasal make up, Nanafa Juta beauty salah satu produk yang menyenangkan Mimin dan mudah untuk digunakan, Malah ia sangat menjimatkan. Sabun Nanafa Juta Beauty boleh bertahan dalam jangka masa yang lama. Yang paling penting muka langsung tak melekit dan tak berminyak. huihh ! sejuk babe pakai serum nanafa ni. Selain tu kelebihan nanafa: 


- Menghilangkan jerawat pasir
- Menghilangkan jerawat batu
- Mencerahkan kulit secara sekata
- Memudarkan parut jerawat
- Memudarkan jeragat
- Mengekalkan kelembapan wajah
- Mengecilkan pori-pori kulit
- Menganjalkan dan mencerahkan kulit
- Membuang toksin

 Blanco Bar (sabun) untuk mencuci muka

Blanco Bar ni seperti pencuci muka papaya. Pernah dengar tak ? Dulu zaman sekolah ramai kawan-kawan pakai. Sama laa dengan Blanco Bar ni. Apa yang dapat dilihat pakging blanco bar ni mesra pengguna yang nak berjimat cermat. Tak percaya ? Cuba laa dapatkan Blanco Bar sekarang!

credit : Emas Putih

Blanco Serum.

Penggunaan blanco serum yang mudah je.. Boleh digunakan pada waktu siang dan malam. Selepas menggunakan serum ni boleh terus apply krim harian pada muka yang korang gunakan setiap hari macam biasa. 

Serum ni penting tau tuk penjagaan muka. Serum ni pakai selepas cuci muka. Lepas tu tunggu sampai serum kering. Pastu boleh laa guna apa je korang punya foundation dan lain-lain. Macam min tak pandai make up. Min tenyeh jee bedak. kahkah.


Bagi yang risau dengan kejaminan Nanafa Juta Beauty, Nanafa beauty mempunyai kelulusan dari Kementerian Kesihatan Malaysia, 

Harga Blanco Set : RM80
Harga Blanco Bar : RM40
Harga Blanco Serum : RM50

HEROES MEN WASH

Nanafa Beauty ni ada mengeluarkan produk khusus untuk kaum adam diluar sana. Produk yang belum pernah ada mana-mana jenama kecantikkan keliarkan. Mula-mula Mula-mula Mimin ingatkan Heroes Mens Wash ni untuk pencuci muka.

credit : Lancareno.com

Heroes Mens Wash bukan untuk penjagaan kulit muka tau!! Haha. Produk ni adalah cucian manja bagi lelaki sahaja. Haa ! Sebab tu mimin cakap, produk lain belum ada yang keluarkan produk macam ni. Selalunya perempuan je kan ada. Ia adalah produk khusus penjagaan atau kebersihan untuk lelaki sahaja !

Produk ni Mimin tak pakai pun. Cuma, Mimin nak share kebaikan Heroes Men Wash ni. Kalau Mimin yang pakai, jadi apa ye ! hahahaa. tak dapat bayangkan

  • Bentin - anti keransangan pada kulit. Mempunyai fungsi antiseptik yang membunuh bakteria yang tidak diingini.
  • Ekstrak sireh - mengurangkan radang kulit dan melegakan kegatalan.
  • Glycerine - mencerahkan warna kulit.
  • Sea salt - melegakan kegatalan kulit.
  • Catuba extract - membantu mengatasi masalah mati pucuk.
  • Mentol crystal - meningkatkan pengaliran darah dengan meningkatkan pengangkutan oksigen.
  • Tiada paraben, tiada sles dan tiada silikon.
Harga : RM50
New Year Sales 2016: RM40
Beli 2 Botol Free product nanafa beauty



---------------------------------------------------------
Instagram: www.instagram.com/nanafabeautyhq
Facebook: www.facebook.com/nanafabeautyhq
Hubungi: 016-4126546 / 016-9806500
"Licin Monne Putih Seppo!"
"Licin Gila Putih Melepak!"

4 Comments