(TAHNIAH) Shaheizy Sam & Syatilla Melvin Umum Bakal Berkahwin Februari Ini

Polis Evo


Setelah beberapa bulan berdiam diri dan saling menafikan sedang menjalinkan hubungan cinta, akhirnya pasangan Shaheizy Sam dan Syatilla Melvin mengumumkan bakal berkahwin pada 8 Februari ini.

Pengumuman tersebut dilakukan dalam satu sidang media khas yang berlangsung di Hotel Sunway Putra sebentar tadi.

Majlis perkahwinan juga bakal menjadi Wedding Of The Year apabila menerima tajaan keseluruhan berjumlah RM25 juta.

Menurut Sam beliau sangat terkejut apabila dimaklumkan mengenai penajaan tersebut dan mengucapkan terima kasih kepada semua pihak yang sudi menaja perkahwinan beliau dan Syatilla.

Sejujurnya saya sendiri tidak tahu siapa penaja majlis kahwin kami. Bukan apa, saya menyerahkan segala urusan perkahwinan kepada ibu. Apa pun terima kasih kepada semua pihak penaja. Apabila dimaklumkan jumlah keseluruhan, saya memang terkejut.

Majlis nikah pasangan itu akan berlangsung di kediaman Syatilla di Nibong Tebal, Pulau Pinang disusuli majlis resepsi sebelah pihak perempuan pada 9 Februari di Bukit Jawi Golf Club, Pulau Pinang.

Majlis resepsi sebelah pihak Sam pula akan diadakan pada 14 Februari di Hotel Mandarin Oriental, Kuala Lumpur dan majlis meraikan peminat pada 20 Februari.


p/s: Tahniah SHAEIZY SAM & Syatilla Melvin ! sesuai. Orang kata, pasangan rendah dapat pasangan tinggi murah rezeki. hehehe. Amin !

1 Comments