[Part 1] Kelab Blogger Ben Ashaari Di Taman Negara Kuala Tahan, Pahang 2016

Kelab Blogger Ben Ashaari Di Taman Negara Kuala Tahan, Pahang 2016


19 Februari 2015 | Dengan kerjasama Han Rainforest Resort , kami seramai 35 orang blogger mewakil Kelab Blogger Ben Ashaari di bawa ke Taman Negara Kuala Tahan untuk merasai sendiri pengalaman mendekatkan diri dengan hutan warisan serta khazanah yang tidak ternilai,juga mencabar diri menyertai aktiviti di sana. Mimin antara 35 orang blogger yang bertuah untuk merasai pengalaman tersebut.

"Bukan Sekadar Blogger"-credit Sue Izza
Antara Penaja #MinumPranJuice : Penaja Minuman Berperisa.

Perjalanan KBBA ke Taman Negara Kuala Tahan, Pahang

Mengikut jadual yang disediakan, kami perlu berkumpul di Matic, Jalan Ampang untuk menaiki bas yang di sediakan oleh Han Rainforest Resort. Kami bertolak dalam jam 9.30 malam. Dalam bas pakat lapar, Nasib baik pemandu bas ni memahami kami. Berhenti di perhentian Bentong. Dan meneruskan perjalanan dengan perut yang gembira. hehe.

Muka bahagia baru bangun tidur dapat bilik
Sampai di Taman Negara Kuala Tahan lebih kurang jam 1.30 pagi, di beri bilik masing-masing untuk berehat sebelum memulakan aktiviti keesokan paginya. Bilik yang di sediakan pihak Han Resort amat memuaskan hati.

Bilik Mimin dan YB Shehan - Bilik 234
Lawatan rasmi dari Mera Hussain - credit YB Shehan
Sebelum melelapkan mata, diberikan arahan untuk persiapkan diri untuk aktiviti keesokkan hari ! Wahhh ! Apa pula aktiviti esok harinya untuk Kelab Blogger Ben Ashaari ? Nantikan [Part 2]

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

TERIMA KASIH KEPADA PENAJA RASMI:

#HanRainforestResort : Penaja penginapan, transport, aktiviti dan makan minum.
#Camelus : Produk berasas susu unta.
#Cosmoderm : Penaja produk penjagaan diri.
#Yeos : Penaja Minuman Berperisa.
#MinumPranJuice : Penaja Minuman Berperisa.

4 Comments