JAM TANGAN DANIEL WELLINGTON

Jam tangan merupakan sejenis jam yang lazimnya dipakai di atas pergelangan tangan atau bertaut pada rantai dan dibawa dalam kocek baju. Tidak kira umur atau bangsa atau sesiapa sahaja boleh pakai jam tangan. Kadang-kala, jam tangan ni ada je orang buat koleksi sebagai aksesori mereka. Boleh juga sekiranya jam tangan dihadiahkan kepada insan-insan yang istimewa

Jam Tangan DW

Pernah dengar tak Jam tangan Daniel Wellington? Jam tangan Daniel Wellington ni amat terkenal. Harganya pula mampu dimiliki. Jadi, takde susah mana untuk memiliki Jam tangan Daniel Wellington ini. Pasti akan nampak lebih bergaya jika korang mengayakan Jam Tangan Daniel Wellington ini. Jam Tangan Daniel Wellington merupakan salah satu produk yang tidak asing bagi kita. Jam tangan yang satu ini sudah termasuk dalam kategori best seller watch di dunia. Tidak hanya orang awam, kalangan artis pun tidak mahu ketinggalan mempunyai jam yang satu ini. Dengan harga yang sangat berpatutan anda sudah mendapat kualiti sangat bagus.

jam tangan DW

Siapakah Daniel Wellington?

Cerita disebalik Daniel Wellington bermula apabila pengasasnya, Filip Tysander, berjalanan keliling dunia dan bertemu dengan seorang lelaki yang menarik di Kepulauan Inggeris. Lelaki tersebutlah yang memberi inspirasi tersebut, mempunyai gaya gentleman namun tetap kelihatan santai dan tidak meninggalkan kesan bersahaja. Ia mempunyai style yang sempurna dan sangat cinta dengan Vintage bertali Nato yang lapuk dimakan usia. Siapa nama lelaki tersebut? Daniel Wellington.

Persahabatan berlaku di antara mereka berdua, terutama dari segi mempengaruhi Filip berpakaian dalam gaya abadi dan bergaya. Jadi terinspirasinya, Filip memutuskan untuk menggunakan nama rakan yang dia bertemu dalam perjalanan semasa dia keliling dunia dengan jam tangan rekaanya. Filip percaya, pencapaiannya terhadap brand jam tangan Daniel Wellington akan membuat pemilik nama asalnya bangga.

jam tangan DW

Dapatkan Jam Tangan Daniel Wellington Online

Bukan calang-calang tau jam tangan Daniel Wellington Malaysia ni, korang wajib memiliki jam tangan Daniel Wellington Malaysia ni sementara stock masih ada ni. Kalau habis, jangan salahkan Mimin pulak… hehe. Tersangatlah exclusive, tersangatlah limited edition. Susah nak dapat sebenarnya di mana-mana kedai jam. Kalau ada pun, tak pasti dengan cara penghantaranya kalau direct beli dekat kilang dia mesti mahal. Kalau beli dekat negara kita, kita tak pasti sama ada jam tersebut original atau sebaliknya.

13 Comments