Kitsui Whitenin B.B dan KITSUI STEMCELL MIXBERRIES REVIEW

Rata-rata aku perhatikan ramai mahukan cantik gebu gebas. Tapi tak tahu supplement apa yang sesuai dan diyakini. Almaklumlah, sekarang ni banyak produk OEM. OEM itu apa ? OEM ni huruf ringkas menggantikan original equipment manufacturer. Ia bermaksud sesuatu produk dikilangkan oleh seseorang untuk orang lain di bawah jenama orang tersebut.


KEKAL CANTIK DENGAN KITSUI

Wanita mana yang tidak mahu kekal cantik. Tiada seorang pun nak tua sebelum usianya. Malah kalau boleh bila dah tiba usia pun nak kekal cantik sentiasa je. Tak kisah laa sifat diri dalam seorang wanita ni lembut ke kasar.. Memang itula sifat semulajadi wanita nak kekal cantik sentiasa. Walaupun definisi cantik ni subjektif, tapi ramai yang beranggapan bila wanita tu putih, mesti dia cantik. Macam aku selalu ak fikirkan. Kalau putih mesti aku akan cakap, memang putih sebabtu cantik. Ikutlah mana persepsi korang sendiri.



Untuk sesiapa yang inginkan kulit kekal cantik cerah berseri luar dan dalam, haaa, marilah cuba WHITENIN B.B dan STEMCELL MIXBERRIES. Tak ada masalah langsung sekiranya mahu mencuba kedua-duanya sekaligus.

KITSUI - MEMPUNYAI KELULUSAN DARI GMP

Kitsui ni merupakan produk keluaran Gemini Beauty Resources (M) dan pernah memenagi anugerah dalam Super Health Brand Asia Pacifik. Produk keluaran mereka adalah 100% semulajadi dan mempunyai kelulusan GMP. Jadi anda boleh amalkan dengan rasa selamat. Tambahan pula, produk Kitsui diformulasi dan dikilangkan di Jepun untuk menjaga standard kualitinya yang tinggi. Sebab itu aku yakin dengan product keluaran KITSUI ni.

KITSUI WHITENIN B.B DRINK

Minuman anti-penuaan dan supplement pencerahan kulit dalam satu produk. Bahan utamanya adalah Hydrolized Vitamin C+ dimana kekuatannya adalah 2 kali ganda, kombinasi yang kuat untuk sistem imune yang sihat dan kulit cerah. Tak mungkin nak cantic luaran jekan.. Sebab tu kena cantik dari dalam juga. Bestnya tentang Hydrolized Vitamin C+ ni, ia bukan saja membuatkan kulit anda lebih putih, licin dan sempurna, malah ia juga membantu untuk kita kekal sihat kerana Vitamin C mampu mengurangkan risiko pertumbuhan kanser, melindungi kita daripada penyakit jantung dan melambatkan proses penuaan.



Antara bahan-bahan lain yang ada dalam Kitsui Whitenin B.B ni adalah Sucrose, Citric Acis, Alpha Lipoic Acid, Mixberries Extract, Acerolla Cherry Extract, dan Orange Extract dimana kesemuanya memberi kesan yang sangat baik untuk kulit.

KELEBIHAN KITSUI WHITENIN B.B

  • Mencerah & memutihkan seluruh wajah
  • Menghalang pembentukan blackhead & whitehead
  • Mengawal minyak berlebihan dimuka
  • Menaikkan seri wajah
  • Mencerahkan mata
  • Menghalang penghasilan melanin kulit
  • Memutihkan kulit menjadi putih pink & gebu
  • Menutup liang pori muka
  • Meningkatkan kecerahan warna kulit dengan ketara dalam masa 1-2 minggu 




Boleh tengok video ni. Secara terperincinya. Ambil 1 paket setiap hari sebelum tidur sebagai permulaan. Macam aku bila bila je boleh, janji maintain. Ehh ! sedap tau rasa Kitsui Whitenin B.B ni. Kalau ikut sukatan yang betul, rasa macam minum air sunquick perah sendiri.

Aku ada terbaca testimoni di laman web rasmi Kitsui, apa yang aku dapat simpulkan,, setiap orang akan memberikan tindak balasnya berbeza. Jadi. Jangan pula viral kan Kitsui menipu. Kata untuk mencerahkan kulit. Tapi tak cerah pun. Dik.. kalau awak baru minum 1 paket takkan pulak terus cerah. Yang penting kena konsisten.

KITSUI STEMCELL MIXBERRIES - KECANTIKAN LUARAN DAN DALAMAN


Seperti yang kita tahu buah-buahan ini ada banyak kelebihannya. Begitu juga dengan KITSUI STEMCELL MIXBERRIES, ianya ada pelbagai khasiat lain untuk menjaga kulit, mengurangkan apa-apa yang tak patut pada kulit dan juga memperbaiki kulit kita.




KELEBIHAN KITSUI STEMCELL MIXBERRIES

✔Anti Oxidant Semula jadi.
✔ Mencegah pengaruh buruk sinar UV matahari pada kulit.
✔ Pemakaian jangka panjang (> 6 bln) menunjukkan kulit wajah terlihat lebih muda.
✔ Mengatasi pembentukan garis-garis halus wajah.
✔ Menghilangkan kerutan, kantung mata dan lingkaran hitam di bawah mata.
✔ Menjadikan kulit tidak kering, dan lembab.
✔ Mengatasi masalah kedutan halus
✔ Mengatasi masalah kulit kering

Bahan-bahan aktif atau ramuan yang ada dalam Kitsui Stemcell MixBerries ialah dari combinasi teknologi Jepun stem cells buah-buahan seperti acai berry, blue berry, rasberry, elderberry, cranberry and collagen to menjadikan kulit sihat dan cantik dalam masa 14 hari.




Untuk ibu-ibu mengandung juga selamat untuk mengamalkan produk Kitsui ni.. Tetapi jangan pula ibu mengandung ambil sebarang produk yang memberi kesan seperti kurus atau detox memang tidak digalakan kerana ia tidak baik untuk baby. Dah tentu perut tuu akan buncit sebab ada sikecil duduk  dalam rahim tu. huhuhu...

Diingatkan, produk seperti untuk tujuan kurus tidak sesuai utuk ibu tengah menyusukan bayi mereka. Nanti terbantut pulak nak makan sebab bila amalkan produk untuk kurus tu, badan ibu mula tidak menyerap zat-zat da nutrisi dari makanan, . Dah production susu tersekat pulak.

--------------------------------------------------------------

Untuk maklumat lanjut boleh layari:
Web : kitsui
Facebook : kitsui my
Instagram : kitsuimalaysia


11 Comments