MEGA BONANZA 2018 Agrofarmstay Melaka kembali lagi!


Agrofarmstay Melaka tahun ini sekali lagi mengadakan Mega Bonanza yang sangat menjimatkan pelanggan mereka.Berita baik untuk yang ingin mengadakan Hari Keluarga atau Family Day sesama ahli keluarga atau syarikat tempat kerja, atau pun reunion bersama rakan-rakan. Jimat sekurang-kurangnya RM1,000.00. WOW ! Penjimatan bermula dari RM 1,000.00 sehingga RM 3,900.00. Banyak tuuu, Nak tahu pakej yang ditawarkan ?


Agrofarmstay Melaka

Mega Bonanza - Jimat sehingga RM3,900.00 !






Tawaran kali ini adalah untuk pakej family day. Konsep pakej kali ini adalah tempah dulu dan tarikh family day boleh tetapkan kemudian. Sebab pihak kami tahu nak organize family day ni susah. Nak dapatkan persetujuan semua ahli keluarga akan memakan masa. Oleh kerana tempoh promosi ni terhad, jadi boleh book dulu dan bagitahu tarikh family day kemudian. Boleh pilih tarikh dari sekarang sehingga tahun depan 31 Mei 2019. Banyak masa tu. Sekarang tak ada alasan susah nak organize family day dah ye.




Promosi ini bermula dari 25 April 2018 sehingga 13 Mei 2018 sahaja ye,boleh booking dulu dan tarikh event/family day bagitahu kemudian.

Pakej Mega Bonanza 2018.




Pakej Mega Bonanza adalah penginapan untu 2 Hari 1 Malam untuk 20 orang. Sekiranya lebih dari 20 orang, tiada masalah. Hanya tambah bayaran mengikut pax yang turut serta bersama selain daripada 20 orang tadi.




Makanan akan disediakan sepanjang penginapan yang terdiri daripada makan tengahari, makan malam BBQ dan sarapan pagi. 


Pihak Agrofarmstay juga menyediakan 5 permainan untuk sukaneka bersama Jurulatih. Kau orang tak payah pening-pening untuk memikirkan permainan sukaneka di sana. Bagi kanak-kanak, Pihak Agrofarmstay Melaka menyediakan pertandingan mewarna. Boleh tengok bakat mereka nanti. Tak lupa juga hamper bagi sukaneka dan peraduan mewarna. 
Tak lupa jugak kepada kaki-kaki karaoke. Di bangunan kasut ini kau orang boleh berkaraoke sehingga sakit tekak.

Bagi yang lebih suka kepada aktiviti air, mungkin boleh cuba untuk berkayak atau memancing di Agrofarmstay Melaka ni. Hanya perlu membawa joran sendiri untuk aktiviti memancing itu nanti.



Anda boleh cuba untuk memberikan makanan kepada haiwan di Agrofarmstay Melaka seperti ayam, arnab, burung, kambing dan kuda. Menarikkan !  

Paling menarik, Pihak Agrofarmstay Melaka menyediakan banner family day anda dengan nama family masing-masing. Wahh ! tak perlu dah keluar kos untuk print banner dan design nanti dengan aktiviti menarik tersedia. Mana nak dapat lagi selai di Agrofarmstay Melaka. 

HARGA PRMOSI !

Berbaloi sangat harga Mega Bonanza Agrofarmstay Melaka. Harga asal mereka tanpa promosi untuk 20pax ialah RM3,780 (RM189 per pax).  Boleh bandingkan harga biasa ini dan harga promosi di bawah ini : 
Dua hari Satu malam untuk 20pax ialah RM2,780
Harga jatuh dalam RM139 per pax sahaja. Bagi tambahan yang melebihi 20pax, dewasa RM139 dan kanak-kanak RM99 sahaja. Maximum 78pax. Sangat-sangat murah. Dijamin berbaloi. Untuk tempahan, sila layari laman web Agrofartmstay Melaka :

Web : 
https://agrofarmstay.my
Facebook Page : 
www.facebook.com/agrofarmstay
Whatsapp / SMS / Call:
012 – 211 8246 / 016 – 209 8623 / 012 – 202 5647
Office:
06 – 232 2761



credit picture : Qaseh Dalia, JournalJeeb, Sueizza, Kisah Emas Putih

2 Comments

  1. Menarik sangat-sangat ni...sebab boleh booking tanpa tarikh tetap terlebih dulu...memudahkan urusan.

    ReplyDelete
  2. Menarik promosi ni, memang banyak jimat! Boleh buat family day ofis kat sana ni.

    ReplyDelete