Stay Fresh Body Sparkling Mist By Titi Kamal x Althea

Wahh ! Althea angel masih belum patah sayap lagi bila kali ini kita nak lebarkan sayap dengan bau yang sungguh wangi dengan Stay Fresh Body Sparkling Mist By Titi Kamal x Althea.


Tahniah Althea kerana ini merupakan kali pertama kolaborasi pertama Althea bersama artis. Artis terkenal dari Indonesia, Titi Kamal juga merupakan pelakon dan ikon fesyen kecantikan di Asia Tenggara dan ya! aku sangat bertuah untuk wangi bersama Titi Kamal. hihihi ! Suka sangat bau dia soft tak manis tak keras. 


STAY FRESH BODY SPARKLING MIST 

Kali terakhir aku pakai body mist pun aku tak ingat bila. Sebab aku macam tak tahu nak pilih body mist mana yang tahan lama dan sesuai kalau kena peluh badan kita ni. Takut pulak bau tengik! Dah nama pun perempuan.. Kalau bau tak best, mencemar duli pulak kan. Mestilah kalauperempuan dikaitkan dengan bau bunga tak boleh berpisah..Macam simbolik kesopanan dan kesusilaan gitew


Wangian Segar Buah-buahan dan Bunga-Bungaan Pilihan Titi Kamal



Aku kalau bau dia soft tak manis tak keras memang aku in love sangat.. Wangian ni pun dapat mempengaruhi mood kita tau. Kalau bau sendiri wangi, bangla berbau pun kita masih cool lagi. Body Mist keluaran terbaru dari Althea ni adalah wangian pilihan Titi Kamal sendiri iaitu campuran bauan dari buah orange dan juga peace yang manis dan bauan bunga ros . Body Mist ni tak terlalu kuat bauannya sebab masih mengekalkan bauan yang lembut . 

Bahan Kandungan Utama :



Damask Rose Water - Menghidupkan kulit terhidrat & memberi wangian lembut
Orange Flower Extract - Menyegarkan semula deria
Elder Flower Extract - Menyejukan dan melegakan kulit, sambil memberikan bau feminin


Full Ingredients : Alcohol, Water, Glycerin, Fragrance, Pentylene Glycol, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Rosa Damascena Flower Water, Butylene Glycol, 1,2-Hexanediol, Sambucus Nigra Flower Extract, Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Flower Extract, Magnolia Liliflora Flower Extract, Plumeria Rubra Flower Extract, Lilium Tigrinum Extract, Ethylhexylglycerin

BODY SPARKLING MIST TITI KAMAL X ALTHEA REVIEW BY MIMINADAM

 
Sepertimana aku ada sebut tadi, aku lebih gemarkan bau yang soft. Tidak manis dan tidak keras. Bila bau wangian Body Mist ni macam teringat zaman-zaman sentiasa dating je! haha tak tau kenapa, mungkin sebab bau body mist dapat mengembalikan kenangan lama. Iye lahh zaman dating kan. mestilah sweet sweet jekan.


Yang bestnya ia bukan sejenis Body Mist yang melekit, lepastu bau dia taham lama..  Ada sesetengah body mist ni kadang-kadang ada jenis yang bila kita spray di body,  macam melekit. Bosy mist ni sangat selesa dan menyegarkan, aku rekomen pada korang yang sukakan pelbagai gaya sebab ia sesuai dengan kehidupan harian kita. Packaging pula sangat comel dan senang masuk beg untuk bawak ke mana-mana..


Harga : RM35 (100 ml) -  boleh dapatkan di 

0 Comments