ZIA BOUTIQUE HOTEL - HOTEL MURAH DI BATAM

Hai. Cerita masih berkisarkan tentang Batam. Hahaha. Agak banyak sikit entry aku pasal Batam. Minta maaf kalau bosan, sebab ini merupakan kali pertama aku jejakan kaki aku ke Batam. Jangan kecam haram faham. hee

Kalau bercuti kau akan memilih penginapan mewah atau sederhana atau mampu milik janji selesa? Kalau aku aku akan memilih tempat penginapan mampu milik janji selesa. Hehehe. Saving cost untuk penginapan. Banyak lagi tempat dan makanan yang kita nak terjah semasa bercuti...

ZIA BOUTIQUE HOTEL, BATAM


sumber google

Berkonsepkan penginapan yang bergaya lagi berorientasikan nilai di pusat-pusat bandar, dengan perhatian khusus kepada keperluan profesional konsep move. Zia Hotel  adalah ideal sesuai untuk hotel dengan 75-100 bilik. 

receptionist

ruang santai

ruang santai

Cafee
Corridor
Sekiranya kau duduk di bilik ni, boleh mintak extra bed yaa
Toilet
Lengkap dengan almari, buat air dan juga televisyen

PENGALAMAN MIMIN ADAM MENGINAP DI ZIA HOTEL, BATAM


Hotel Zia merupakan hotel ke tiga aku menginap di Batam. Memuatkan aku, Emas Putih dan Yanty Lee. Kami memesan extra bed untuk kami bertiga. Masih selesa untukk tidur di sini. Cuma, kami dapat bilik air di bilik air bertakung (saluran mungkin tersumbat). Dari segi toiletries, towel, tv, minuman, penghawa dingin sangat berfungsi dengan baik. Cuma .  Diharapkan pihak Zia Hotel dapat mempertingkatkan mutu kualiti dari masa ke semasa terutamanya bilik air menjadi tempat tertumpu pelanggan untuk beristirehat selepas seharian di luar..

----------------------------------------------------

Info Lanjut

ZIA HOTEL, BATAM
Komplek Inti, Jl. Laksamana Bintan 
No.109, Sungai Panas, Kec. Batam Kota, 
Kota Batam, Kepulauan Riau 29433, Indonesia
Contact : +62 778 8099888 

Pakej batam boleh hubungi :

PT. Adiso Indo Raya
(AIR Tours & Travel)

Komp Ruko Botania Garden Blok D3 No 18 Batam Centre - KEPRI 29432

☎ : +62-778-7433397
📲 +62-813-64070919
📲 +62-877-64070919
📩 adis.adisoindoraya@gmail.com

Klik https://www.facebook.com/adisoindoraya, Follow & Like our Social Media AIR Tours and Enjoy :RM 10 or IDR 35,000 (Massage Voucher)
* T & C Applied *

2 Comments