KOOLIT SKINCARE KINI MENJADI REBUTAN

Kalau sesiapa ikuti cerita aku, mesti tahu yang aku ni ada masalah kulit. Macam-macam dah aku guna. Bila dah serasi pakai 1 produk tu, kulit aku seakan dah sebati dan akan jadi seperti sediakala. Mungkin sebabnya eczema sejak lahir lagi kan. Aku tak boleh lari dah dengan masalah kulit. Ni ada kawan blogger yang lain suruh aku mencuba skincare yang baru-baru ini viral di media sosial tentang satu produk penjagaan kulit terbaru yang laris sakan di pasaran.


APA ITU KOOLIT ?

Penyelesaian kulit semula jadi dan menenangkan bagi kulit yang sihat tanpa pengelupasan kimia yang keras. Ini adalah formulasi yang cepat menyerap, diperkaya dengan ekstrak akar licorice yang telah terbukti secara ilmiah tinggi sifat antioksidan, anti-radang dan anti-mikroba, menjadikan kulit lembut, bersinar sihat dengan sentuhan yang menenangkan!

KOOLIT SKINCARE

Koolit Gentle Body Wash 

Tanpa buih dan boleh bilas dengan tisu basah. Formulasi tanpa bilas : boleh digunakan dengan atau tanpa air. Mengandungi Vitamin E & C. Sesuai juga dijadikan sebagai makeup remover. Pewangi yang diperakui IFRA. Tanpa paraben

Koolit Calming Cream 

Melembabkan kulit kering sehingga sensitif, diperkaya minyak zaitun, mempunyai vitamin E dan tanpa wangian. Penyerapan pantas. Tak berminyak dan melekit.
 

Sesuai untuk kulit kering yang serius dan iritasi. Mengandungi 40x antioksidan. Diperkaya dengan minyak zaitun. Kaya dengan Vitamin E semulajadi. Juga sesuai digunakan untuk semua jenis kulit dan selamat untuk kegunaan pada kulit bayi.

Koolit Soothing Lotion

Boleh dipakai di muka dan badan, tidak melekit, boleh dijadikan sebagai deodorant. Mengandungi vitamin E semulajadi.

 
Penyerapan pantas. Tak berminyak, melembapkan kulit serta-merta. Mengandungi 40x antioksidan. Diperkaya dengan minyak jojoba. Kaya dengan Vitamin E semulajadi. Sesuai digunakan untuk semua jenis kulit termasuk bayi.

KELEBIHAN KOOLIT 

  • Tidak melekit
  • Penjagaan Kulit Selepas Menggunakan Hand Sanitizer
  • Sesuai untuk semua jenis kulit termasuklah baby
  • Hilangkan Gatal Kulit Ketika Berhadapan Suhu atau cuaca Kering
  • Meratakan Warna Tona Kulit
  • Lembut Pada Kulit
  • Kulit lebih sihat, licin & Glowing!

SIFAT SEMULAJADI KOOLIT

Produk Koolit diformulasi dengan Ekstrak Akar Manis (Licorice Root Extract) yang mempunyai sifat melegakan serta mencerahkan kulit dan ia turut mengandungi vitamin E semulajadi.

REVIEW DARI MIMIN ADAM SELEPAS SEBULAN MENGGUNAKAN 1 SET PRODUK KOOLIT

Alhamdulillah, nampaknya Koolit berikan kerjasama baik dalam tempoh sebulan ni. Aku ada masalah besar berkaitan eczema di bahagian lutut aku. Bila aku kerap menggunakan KOOLIT, dah nampak susut sikit. Sebab bila gatal je aku terus sapu Koolit Calming Lotion takpun Koolit Soothing Lotion tu.  Bila mandi je aku akan letak banyak sikit sabun Koolit Body Wash tuu. hehehhe. insyaallah. 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Info lanjut
Facebook : Koolit MY
Instagram : @koolitmy
Web: www.mynaturaloption.com
Shopee : naturaloptions.os
Lazada : mynaturaloptions
Watsons : https://www.watsons.com.my

4 Comments