BEECOMB 3D VIRTUAL EKSPO PERTAMA DI MALAYSIA

Hai korang, hujung minggu ini kita akan meraikan detik bersejarah tahun ke-63 Tanah Melayu yang kini di panggil Malaysia mencapai kemerdekaan. Cerita pasal sejarah memang bukan lah bidang aku. Tapi untuk recall boleh jugak aku buat entry khas nanti hehehe. Tapi bagi orang muda macam kita pasti dalam bulan kemerdekaan seperti tahun sebelum ini, kita memang menantikan jualan Merdeka. hehehe Tak terlepas jugak untuk tahun ini. Walaupun kita sedang dilanda penularan wabak pendamik COVID-19 aku yakin.. Bukan aku je malah kita semua sedang menantikan penjualan Merdeka, bukan? Beri tumpuan dan fokus apa yang aku nak bagitahu ni.. Sebabnya, aku mempunyai berita menarik hanya untuk pembaca setia blog aku.

Merdeka Kali Ke-63 Berkonsepkan Norma Baharu


Sambutan Hari Kebangsaan pada 31 Ogos kali ini pastinya melakar sejarah baharu kepada rakyat Malaysia apabila buat julung kalinya, acara perbarisan dan perarakan mengikut norma baharu akan disiarkan melalui saluran televisyen. Makanya, expo atau karnival serta aktiviti-aktiviti yang kebiasaaan dilakukan akan dikawal selia mengikut SOP yang ditetapkan oleh kerajaan bagi mengekang penularan wabak COVID-19 ini.


Sedih jugak lah, kita dah rancang-rancang nak buat itu ini begitu begini. Macam tahun lepas aku kat Bangkok, Thailand meriah tiket flight offer murah masa tu kau. hahahaha. Tahun ni, duduk rumah pergi mana je boleh? Nak pergi Penang pun tak jadi. Pasar malam pun susah nak pilih makanan. Kalau boleh pilih. Ada yang tak kasi pilih jugak tau.. 
Tapi, aku tak sedih lagi dah dengan adanya BEECOMB 3D Virtual pertama di Malaysia. Aku boleh pergi expo dari rumah je. Berita menarik untuk kau jugak kan ..

BEECOMB tu apa? 

Beecomb Sdn Bhd ditubuhkan bagi menawarkan penyelesaian inovatif kepada industri kepada norma baharu bagi mengikut landskap industri dari semasa ke semasa. Mereka telah mencipta 1 aplikasi yang boleh di muat turun di Huawei AppGallery, Google Play dan AppStore satu platform virtual seolah-olah kita berada di dalam expo.


Hal ini kerana, reka bentuk virtual tu seperti permainan game tembak-tembak tuu. Orang berjalan atau boleh berlari ke arah gerai-gerai pilihan dan boleh buat pembelian secara virtual 3D. Dengan ini mereka telah memperkenalkan cara baru bagi peserta pameran dan pengunjung untuk berinteraksi dengan bantuan teknologi mudah alih & maya.

MENARIKNYA APPLIKASI BEECOMB

Seperti Expo yang pernah kita hadiri, kebanyakan peserta expo terdiri dalam kategori Food & Baverage. Dalam Beecomb apps ini, mereka masih mengekalkan vendor dari F&B yang terkemuka di dalam talian.



Virtual expo ini membolehkan pengunjung mencari promosi dan produk terbaik untuk keperluan masakan mereka. Boleh diakses melalui aplikasi mudah alih kita, ia membolehkan exhibitors & pelawat melakukan transaksi penjualan, berbual, berinteraksi, membeli, membayar dan menghantar produk melalui sistem CRM bersepadu kami (Untuk peserta pameran) dan Aplikasi Beecomb (Untuk pelawat). Antara lain yang korang tak rugi muat turun applikasi Beecomb : 
  • Kesesakan lalu lintas tak perlu ditempohi 
  • Parking kereta tak perlu bayar dan tak perlu nak menapak ke expo 
  • Boleh berjalan melalui gerai seperti expo yang korang pergi tahun lepas 
  • Boleh ke kanan ke kiri ke depan ke belakang. Senang cerita boleh pusing expo tu 360 darjah juga 

Beecomb 3D Virtual Watch Expo

Raikan Merdeka dengan Jualan Ekspo Jam Tangan Virtual Beecomb Super Gempak 831. Bermula dari 27 Ogos 2020 sehingga 31 Ogos 2020. Pelbagai tawaran Super Gempak dari EVO dengan jam bermula dari harga serendah RM52.90 & RM 83.10 !


Dapatkan bundle EVO RM 199 + RM1 kami dan bawa pulang jam tangan lain dengan harga hanya RM 1‼ Bukan itu sahaja, pilih dari pelbagai jam tangan dari 21 jenama terkenal seperti Seiko, Citizen, Raymond Veil, G- Shock, Baby-G dan banyak lagi bermula esok sehingga 31 Ogos 2020.

MUAT TURUN APLIKASI BEECOMB SEKARANG !


Muat turun Aplikasi Beecomb kami sekarang untuk mendapatkan baucar RM5 anda dan mula berbelanja di Beecomb 3D virtual Expo F&B. Cepat dan muat turun sekarang dari App Store, Google Play & Huawei App Gallery. Perlukan tutorial ringkas untuk Aplikasi Beecomb? Lihat video tutorial kami dan teruskan untuk menikmati perkhidmatan yang diperkemas sepanjang Ekspo anda.

Lepas 31 Ogos 2020, janganlah padam aplikasi Beecomb ni. Bukan terhenti di Beecomb Ekspo F&B 3D Virtual tau. Mungkin lepas ni lebih menarik dan lebih trending Expo 3D Virtual dalam sama-sama kita bantu untuk menghentikan penularan wabak COVID-19.

KERJASAMA DARI JENAMA TERKEMUKA DI BEECOMB 3D VIRTUAL EXPO


Menampilkan lebih ramai peserta pameran telah bergabung dalam Beecomb Ekspo F&B 3D Virtual. Anda boleh menikmati pilihan yang lebih banyak serta pelbagai tawaran istimewa dari jenama F&B kegemaran anda, yang terdapat secara eksklusif di Beecomb Ekspo F&B 3D Virtual.

PENGALAMAN MIMIN ADAM MENGGUNAKAN APPS BEECOMB 3D VIRTUAL EXPO

Haaa! korang tak sabarkan nak tahu fungsinya apps ni. Ya aku pun tak sabar. Siap jumpa Kak Min Samsudin lagi masa membeli belah di ekspo tu. hahaha! macam mana aku tahu aku jumpa kak min? aku agak-agaknya dia tu kak min. Sebab atas tuu ada nampak nama Bots diorang


Korang dah cukup ke aku kasi sikit je pengalaman aku tuu? okaylah aku ceritakan macam mana cara aku gunakan apps Beecomb ni selepas muat turun di aplikasi GooglePlay dan AppStore di mobile mudah alih. Okay layan gambar lah kat bawah. Baca Caption kalau tak faham.

Selepas register dengan masukan data korang, korang boleh pilih expo mana yang kau nak pergi tu. Macam aku, aku target nak beli jam dekat expo. Maka aku pilih BEECOMB 3D VIRTUAL WATCH EXPO

Taraaa! dah masuk dah dekat expo virtual yang aku nak. Jom masuk
Ehh ! ada gang lah nak tengok expo jam tangan. hehehe
alaaa! event belum start lagi. Esoklah mai semula katanya ada hadiah hebat hebat. Sebab tuu aku nak pergi event EVO Watch ni. Okay usha promosi jam.. tengok gambar bawah



Disebabkan expo jam belum bermula, meh lee kita berbelanja di F&B 3D Virtual Expo
Kalau kau tertarik nak beli barang ni mana-mana kiosk. Korang hanya klik button i je yang ada kat situ. Nanti keluar macam aku nak beli spaghetti. masuk lah cart. pastu buat payment. Lepas tu tunggu abang posmen dok pin pin pin depan pintu okay

Jangan lepaskan Expo Virtual pertama di Malaysia ni.
Pelbagai tawaran hebat menanti korang!

---------------------------------------------------------------------------

Info Lanjut

FacebookEmail | Website | +603-7972 3248
Download Sekarang di Huawei AppGalleryGoogle Play dan AppStore !

1 Comments

  1. Wah menarik betul Applikasi Beecomb ni...sekarang semua di hujung jari tapi terasa macam tengah jalan2 shopping kat expo betul. Cool gila la , nak kena usha kot ada watch yang berkenan.

    ReplyDelete