Powerpuff Girls dan Ben 10 ‘menyerang’ Lost World of Tambun.

Cuti sekolah sudah bermula, sebagai ibu bapa kepada anak-anak. Dah buat ke belum senarai aktiviti untuk meluagkan masa yang berkualiti bersama anak-anak. Kalau sebut Lost World of Tambun, agak-agak on ke tak on? Sekali sekala bawak anak-anak pergi Lost World Of Tambun. Bukan selalu pergi. Kesian anak-anak penat berperang dengan minda asyik pulun membaca buku je kan. Apa kata pergi Lost World Of Tambun Kerana di LWOT ada pelbagai aktiviti menarik boleh anda lakukan. Anda boleh baca entri lepas aku apa yang menarik di LWOT di sini. Selain 14 tarikan LWOT yang aku sebutkan, TERKINI! superhero cartoon kegemaran anak-anak Ben10 dan Powerpuff Girls pun ada!!

Ben 10 & Powerpuff Girl Gegar Lost World Of Tambun



Jangan lepaskan peluang temui watak kartun ‘The Powepuff Girls’ (tiga orang gadis yang berjuang menentang jenayah dan musuh yang menghancurkan bandaraya Townsville.) dan ‘Ben 10’ (seorang budak lelaki biasa berumur 10 tahun yang sayangkan alien) dapat anda temui sekiranya berkunjung ke taman tema Lost World of Tambun (LWOT) di sini, sempena cuti sekolah 2017.

Aktiviti Menarik Sepanjang Cuti Sekolah 2017


LWOT menjanjikan aktiviti yang penuh keseronokan sepanjang cuti sekolah anak-anak anda dari 25 November hingga 1 Januari. Anda juga akan teruja dengan pokok Krismas yang indah di Kampung Malayana dan hiasan epik, inflatables dan patung-patung The Powerpuff Girls dan hiasan Ben 10 di Toon City, Riverside. Akan ada permainan yang menarik seperti:

 Giant Jenga
Giant Snake & Ladders

Shuttle Smash
Slow & Steady,


Wheel of Power
Dan, jangan lupa cari game lain selain game kat atas tadi Giant Slingshot, , and  that will test coordination.

1,000 Lost World POW Holidays tiket di bellon 

Haritu pada gimik perasmian LWOT telah melepaskan 1,000 belon ke udara yang mana setiap belon tersebut telah diikat dengan tiket emas yang setiap tiket boleh digunakan untuk dua orang dewasa dan dua kanak-kanak. Wow ! siapa yang bertuah tuuu 


"Meluangkan waktu bersama di luar rumah dengan keluarga dan rakan-rakan adalah sangat berharga, begitu tepat pada masa yang berkualiti adalah keutamaan. Ini benar-benar menjadi tempat bagi mereka yang ingin berehat dan melepaskan diri dari kesibukan keramaian harian, menghubungkan semula dengan alam semula jadi dan yang lebih penting antara satu sama lain, "kata Nurul Nuzairi Bin Mohd Azahari, Pengurus Besar Lost World Of Tambun.

LWOT-ETS Selfie Contest  

 

ETS KTMB sedang menganjurkan LWOT-ETS Selfie Contest dari sekarang hingga 31 Disember 2017. Para peserta akan mengambil gambar di mana-mana poster Lost World POW Holiday dan berdiri di 6 stesen ETS yang terletak di KL Sentral , Gemas, Ipoh, Sungai Petani, Butterworth dan Padang Besar dan hantar gambar dengan ID tiket ETS di laman web di https://a.pgtb.me/WsSkkd. 


Seorang pemenang mingguan akan membawa pulang penginapan 2D1N di Lost World Glamping untuk dua orang dewasa dan dua kanak-kanak serta tiket kereta api ETS pulang ke Padang Besar. Sepuluh hadiah penghiburan mingguan untuk empat (4) tiket masuk Lost World Of Tambun (dua tiket dewasa dan dua tiket anak) akan dimenangi juga.

----------------------------------------------------------------- 
Nikmati sehingga 35% diskaun jika membuat pembelian melalui atas talian 
Website : https://sunwaylostworldoftambun.com/pow-holidays/
Facebook : www.facebook.com/lostworldoftambun
Phone : +605 542 8888.


9 Comments